Monday, April 19, 2010

Currently listening to : Janganlah Pergi Mawar - Ahli Fiqir.

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Will move to the new office & new environment another 2 weeks.
Rasa sangat takut.
Takut tak boley 'blend in' dengan orang-orang.
For me, it's hard to make friend to strangers.
Saya sangat memilih kawan.
Bukan memilih dari segi paras rupa or harta or keturunan.
But, saya sangat mementingkan kepercayaan.
Once saya rasa selamat dengan orang itu, saya tak akan ragu-ragu menceritakan segala-galanya even it is the sulit one.
Tak tau boleh ke tak hidup di tempat yang baru.
Betul ke pilihan saya ini?
Still wondering.
=___="


xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

En. H bagitau, beliau sangat sedih sebab akan kehilangan anak kesayangan dia ini.
Ya. Saya sangat-sangat rapat dengan beliau.
Banyak yang beliau ajar pada saya.
Ibarat seorang bapak mengajar anak perempuannya.
Pernah ada 1 time, R bengang dengan beliau.
Kata R, En H bila saya tanya, mesti explain dengan begitu mendalam.
Tapi dengan R, En H soh R fikir balik jawapan soalan dia.
Bagi saya, maybe En H ada sebab mengapa beliau buat demikian.
R dengan saya berbeza.
R akan mencuba berusaha bersungguh2 untuk mencari jawapan.
Saya pulak seorang yang cengeng yang selalu putus asa. :p
Dah berapa kali air mata ini tumpah di opis gara-gara tak dapat jawapan.
Semulajadi. Sifat perempuan. :">

Masa En H bagitau dia sedih, rasa dah nak tumpah air mata time tu.
Beliau sangat banyak berjasa dengan saya.
Beliau lah yang interview saya. Beliaulah orang yang selalu heret saya ke sana ke mari menghadiri meeting.
Beliaulah yang selalu menyuruh saya deal dengan consultant untuk menambah keyakinan diri.
Beliaulah yang selalu mengejek saya bermacam-macam supaya saya melawan kembali apa yang diejekkan nya.
Beliaulah yang mengajar saya untuk hidup di dalam construction field.
Sangat banyak yang boleh diperkatakan mengenai En H.
Lagi satu sebab mengapa saya sering rasa tidak yakin untuk hidup di tempat baru.
Adakah orang sebaik beliau yang akan membimbing saya ibarat anak dia sendiri?
Hmmmm.

Takut. Gementar. Berdebar. Rasa Nak Nangis. 14 days left, Rina!


-NITE!-

No comments:

Post a Comment